Saturday, March 26, 2011

Convocation



Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh.

Alhamdulillah hari ini aku akhirnya dapat naik pentas dewan UTM sekali lagi bagi menerima Ijazah Sarjana ku.. Ya, aku ponteng berpantang sekejap untuk ke dewan tersebut. Asyraf pula dijaga Omma nye. Risau juga takut2 dia meragam, kesian nanti ommanya nak layan. Alhamdulillah setibanya aku dirumah, Asyraf tidur. Kata mama tak banyak meragam pun. Syukur.



Petang ni pun masih tidur. Tadi ada meragam sebentar, tapi sebab panas sangat. Ni da letak bawak kipas, nyenyak tidur. Sukar nak tahu juga ape yang dia rengekkan. Tapi ku belajar sedikit demi sedikit. Sekarang pun Asyraf dah tahu siang malam. Malam dia tidur lebih nyenyak dan kurang merengek. Aku juga sudah biasalah. Tapi ada juga hari2 yg tak ckp tidur dek krn Asyraf yg meragam.

Akan aku upload gambar convo soon..

No comments:

Post a Comment